Servicemanagement

De klantenservice afdeling is het contact centrum van de klant. Het geeft de klant een indruk van de organisatie. Het is extra belangrijk om hier aandacht aan te besteden. Maar met welke middelen ga je de klant helpen? En hoe kan je alles bijhouden? Servicemanagement van SalesManager Online biedt uitkomst.

Servicemanagement is een aanvulling op het CRM pakket van SalesManager Online. Servicemanagement biedt de oplossing om de Service afdeling aan te sturen en te integreren met de andere afdelingen binnen een organisatie. Het biedt een volledig ticket en tracking systeem voor de helpdesk. Een medewerker kan hiermee per klant zien wat voor service activiteiten zijn uitgevoerd of nog uit te voeren zijn. Het geeft ook inzicht in de aangeschafte producten, veel voorkomende problemen en onderhoudscontracten met klanten. Via tijd- en materiaalregistratie kunnen de kosten worden bijgehouden en onderhoudsbonnen snel een eenvoudig worden aangemaakt.

Wat kan Servicemanagement van SalesManager Online voor uw organisatie betekenen?

Servicemanagement heeft een alles-in-één oplossing voor het optimaliseren van het serviceproces. Of het nu gaat om een reparatie van een product of overige serviceverzoeken; met Servicemanagement van SalesManager Online kun je de relatie van een optimale service voorzien. De volgende onderdelen vallen binnen het pakket Servicemanagement van SalesManager Online:

  • Arbeid en Materialen
  • Installed Base Management
  • Service Calls
  • Service Level Agreements (SLA’s)
  • Servicemanagement Portal
  • Servicemeldingen

Vrijblijvend consult of een demoversie?

Graag meer informatie over de mogelijkheden van SalesManager Online binnen uw organisatie? Neem dan contact op via telefoonnummer 020 696 56 50 of via info@salesmanager.nl. Onze consultants staan u graag te woord en denken mee aan een oplossing die bij u past.