CRM is de basis van SalesManager Online. Beheer eenvoudig al je klanten. Begin met CRM en breid uit met ERP, Servicemanagement of Projectmanagement. Hieronder vertellen we meer over al de opties binnen onze CRM oplossing.

Indien je meer wilt weten wat CRM precies betekent, klik dan hier:

CRM-Dashboard.jpg

Dashboard

Alles moet tegenwoordig snel. Klanten willen snel een offerte hebben. Een klacht moet binnen een uur opgelost zijn. Des te belangrijker is het om goed overzicht te hebben over wat er speelt. Elke gebruiker heeft hiervoor een eigen SalesManager Online dashboard. 


CRM-Relatiebeheer.jpg

Relatiebeheer

Het is van essentieel belang dat relevante informatie van zowel leveranciers als klanten wordt opgeslagen. Alle profielgegevens kunnen worden vastgelegd. Het aantal invoer velden is zelf te bepalen. Zo kan je zelf kiezen wat je allemaal vast wilt leggen. 


CRM-B2C.jpg

B2B en B2C

SalesManager Online ondersteunt zowel business-to-business (B2B) als business-to-consumer (B2C). Opportunities, orders, leveringen, facturen e.d. kunnen getraceerd worden of je nu zaken doet met bedrijven of particulieren.


CRM-Agenda.jpg

Agenda en Planning

Altijd een opstapeling van Post-it’s of to-do lijstjes? CRM van SalesManager Online zorgt voor overzicht. Er kunnen eenvoudig taken worden aangemaakt die eventueel meteen aangevuld worden met de nodige informatie uit de database. SalesManager Online synchroniseert met Outlook en Google Calendar.


CRM-Opportunities.jpg

Opportunities of verkoopkansen

SalesManager Online biedt uitgebreide mogelijkheden voor greep op de salesfunnel of verkooppijplijn. Verkooptrajecten kunnen vanaf de eerste aanvraag tot en met de geleverde order gevolgd worden.


CRM-Workflow.jpg

Workflow management

Moeten bepaalde activiteiten altijd op dezelfde manier opgevolgd worden? Zijn er procedures die strikt gevolgd moeten worden? Dat kan met de Workflowmanager van SalesManager Online. Deze 'stappenplan module' automatiseert en bewaakt workflows.


CRM-Documentbeheer.jpg

Document management

Alle documenten, zoals Word documenten, Excel spreadsheets, PDF’s of PowerPoint presentaties worden opgeslagen in de SalesManager Online database. Je bouwt zo dossiers op per klant of project en bepaalt wie hier toegang toe heeft.


CRM-Marketing.jpg

Marketing

Selecties kunnen op combinaties van alle velden in de database gemaakt worden. De selectie kan gebruikt worden voor een geprinte mailing of worden doorgezet naar bijvoorbeeld MailChimp voor een strak vormgegeven HTML mailing.