SalesManager Software Keuzehulp: de juiste keuze voor jouw bedrijf

x

CRM / Relatiebeheer

CRM is de basis van SalesManager Online. Beheer eenvoudig al je klanten. Begin met CRM en breid uit met ERP, Servicemanagement of Projectmanagement. Hieronder vertellen we meer over al de opties binnen onze CRM-oplossing.

Wil je meer weten wat CRM precies inhoudt? Klik dan op de button!

Wat is CRM?
CRM-Dashboard.jpg

Dashboard

Alles moet tegenwoordig snel. Klanten willen snel een offerte hebben. Een klacht moet binnen een uur opgelost zijn. Des te belangrijker is het om goed overzicht te hebben over wat er speelt. Elke gebruiker heeft hiervoor een eigen SalesManager Online dashboard. 

Lees verder over dashboards

CRM-Relatiebeheer.jpg

Relatiebeheer

Het is van essentieel belang dat relevante informatie van zowel leveranciers als klanten wordt opgeslagen. Alle profielgegevens kunnen worden vastgelegd. Het aantal invoervelden is zelf te bepalen. Zo kan je zelf kiezen wat je allemaal vast wilt leggen. 

Lees verder over relatiebeheer

CRM-B2C.jpg

B2B en B2C

SalesManager Online ondersteunt zowel business-to-business (B2B) als business-to-consumer (B2C). Of je nu zaken doet met bedrijven of particulieren, opportunities, orders, leveringen, facturen e.d. kunnen getraceerd worden.

Lees verder over B2B en B2C

CRM-Agenda.jpg

Agenda en Planning

Altijd een opstapeling van Post-it’s of to-do lijstjes? CRM van SalesManager Online zorgt voor overzicht. Er kunnen eenvoudig taken worden aangemaakt die eventueel aangevuld kunnen worden met de nodige informatie uit de database. SalesManager Online synchroniseert met Outlook en Google Calendar.

Lees verder over agenda en planning

CRM-Opportunities.jpg

Opportunities of verkoopkansen

SalesManager Online biedt uitgebreide mogelijkheden voor grip op de salesfunnel of verkooppijplijn. Verkooptrajecten kunnen vanaf de eerste aanvraag tot en met de geleverde order gevolgd worden.

Lees verder over verkoopkansen

CRM-Workflow.jpg

Workflow management

Moeten bepaalde activiteiten altijd op dezelfde manier opgevolgd worden? Zijn er procedures die strikt gevolgd moeten worden? Dat kan met de Workflowmanager van SalesManager Online. Deze module automatiseert en bewaakt workflows.

Lees verder over workflow management

CRM-Documentbeheer.jpg

Document management

Alle documenten, zoals Word documenten, Excel spreadsheets, pdf’s of PowerPoint presentaties worden opgeslagen in de SalesManager Online database. Op deze manier bouw je dossiers per klant of project op. Daarnaast bepaal je zelf wie toegang heeft tot deze dossiers.

Lees verder over document management

CRM-Marketing.jpg

Marketing

Selecties kunnen op combinaties van alle velden in de database gemaakt worden. De selectie kan gebruikt worden voor een geprinte mailing of worden doorgezet naar bijvoorbeeld MailChimp voor een strak vormgegeven HTML-mailing. 

Lees verder over marketing