Service Calls

Een onderdeel van Servicemanagement is het segment Service Calls. Servicemedewerkers kunnen via Service Calls zien welke storingen verholpen moeten worden bij welke klanten. Ook kunnen zij zien bij welke Melding de Call hoort, op welke locatie en op welk product een eventuele reparatie moet plaatsvinden. De service calls worden ook vastgelegd in de agenda /planning. Zo kunt u makkelijk het overzicht behouden.

Vastleggen van service calls

Wanneer een service verlenende activiteit wordt gegenereerd, hetzij automatisch of handmatig, wordt een melding in het systeem aangemaakt. Hierbij kunnen allerlei kenmerken worden geregistreerd, bijvoorbeeld klachttypen, prioriteiten, gradaties, enzovoort. Deze melding kunnen vervolgens door een service manager aan een service-stappenplan gekoppeld waardoor automatisch acties gegeneerd worden die dienen voor de aansturing van de juiste service verlener. Het maken van een planning is hierdoor zeer eenvoudig. De informatie in de meldingen worden centraal opgeslagen waardoor deze gegevens gebruikt kunnen worden voor het opbouwen van een database voor veel voorkomende problemen, het fine-tunen van de service afdeling, de geschiedenis van vroegere meldingen, enzovoort.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Wilt u weten wat SalesManager voor u kunt betekenen? Neem dan contact op via telefoonnummer 020 696 56 50 of via info@salesmanager.nl. Onze consultants staan u graag te woord en denken mee aan een oplossing die bij u past.