SalesManager Software Keuzehulp: de juiste keuze voor jouw bedrijf

x

Installed Base Management

Servicemanagement van SalesManager Online maakt het mogelijk om de apparaten bij de klanten te beheren. In één overzicht is duidelijk waar ze staan, wat de specificaties zijn, of er garantie op de apparaten zit of dat ze onder een SLA vallen.

Beheer van de Installed Base

Een optimale service begint bij het beheren van de juiste informatie over de klant en de verkochte producten. Via Installed Base Management worden de eigenschappen van het product opgeslagen. De installed base kan met de hand worden ingevoerd of ingelezen worden vanuit verschillende systemen. Je bepaalt zelf welke zaken relevant zijn om bij te houden, afhankelijk van het type apparaat.
Het is bijvoorbeeld mogelijk om een hoofdproduct met onderliggende producten bij te houden. In SalesManager Online leg je ook vast wat de garantie van een product is. Het is als het ware een container die alle relevante gegevens omtrent een verkoop bewaard. Je hebt in één oogopslag de benodigde informatie voor je.

Onderhoudsplanning

Met Servicemanager kan je afspraken met de klant inplannen en verwerken. Zo kunnen bijvoorbeeld terugkomende acties, zoals periodiek onderhoud van een product, automatisch worden ingepland. De monteurs kunnen met de Service App op pad, zodat ze onderweg alle informatie tot hun beschikking hebben.

← terug naar overzicht