SalesManager Software Keuzehulp: de juiste keuze voor jouw bedrijf

x
27. SLA’s - Extras.png

SLA’s

In een SLA, ook wel dienstovereenkomst genoemd, staan alle afspraken omtrent de service beschreven. Daarnaast kunnen ook kwaliteitseisen hierin opgenomen worden. Door SalesManager Online in te zetten, bewaak je het proces en de service.

 

Installed Base Management

Optimale service bieden begint bij het beheren van de juiste informatie over de klant en de verkochte producten. Via Installed Base Management worden de eigenschappen van een product opgeslagen. Zowel met de hand invoeren als automatisch inlezen, het kan allemaal.

 

Servicemeldingen

Een servicemelding zorgt voor een taak voor een servicemedewerker. Op een dashboard is te zien welke storingen verholpen moeten worden, bij welke klanten en welke prioriteit de melding heeft. Ze kunnen inzien op welke locatie en op welk product een eventuele reparatie moet plaatsvinden. Daarnaast is er ook in te zien of het onder de garantie of onder een onderhoudscontract valt.

 
06. Phone.png

Service calls

Een servicemelding zorgt voor een taak of service call voor een servicemedewerker. Een medewerker ziet op een dashboard welke storingen verholpen moeten worden, bij welke klanten en met welke prioriteit. Zij zien op welke locatie en op welk product een eventuele reparatie moet plaatsvinden. Zij zien ook of het onder garantie of onder een onderhoudscontract valt.

 
#_APP Field service.png

Service App

Gaan je monteurs nog met papieren op pad? Dat is niet meer van deze tijd en foutgevoelig. Met SalesManager Mobile kan de servicemonteur offline zijn uren schrijven. Hij kan foto’s voor en na de klus opnemen. Hij kan de gebruikte onderdelen afboeken en tot slot de klant digitaal laten tekenen. Bij een verbinding worden alle gegevens naar de server gestuurd en wordt er een werkbon naar de klant gemaild.

 
29. Selfservice portal  - Extras.png

Selfservice Portal

Met Service Management van SalesManager Online is het mogelijk om 24/7 online service aan te bieden door middel van het Selfservice Portal. Klanten kunnen zelf meldingen inschieten in een klantportaal die direct geregistreerd worden. Daarnaast hebben zij ook zicht op de afhandeling van deze meldingen.


Service desk guide cover.png

BENIEUWD WAT WE VOOR JOU KUNNEN BETEKEN?

Download dan nu de guide speciaal voor de service desk. Hierin staan alle functionaliteiten beschreven waar jij als service desk medewerker mee aan de slag gaat.Deze functionaliteiten zijn onderdeel van het SalesManager Online ERP pakket. Download hem nu! 

Liever direct je vragen stellen? Bel of mail met Alex!