SalesManager Software Keuzehulp: de juiste keuze voor jouw bedrijf

x

Agenda en planning

Altijd een opstapeling van Post-it’s of to-do lijstjes? Met het CRM systeem van SalesManager Online maak je werk overzichtelijk. Er kunnen eenvoudig taken worden aangemaakt die eventueel direct aangevuld worden met de nodige informatie uit de database.

Overzicht op de planning

Eén van de belangrijkste onderdelen in de CRM omgeving van SalesManager Online is het vastleggen van activiteiten. Uiteraard wil je monitoren hoe er met relaties wordt omgegaan. De planningstool ondersteunt dit. Je kan afspraken die je met de klant maakt vastleggen, doorzetten en archiveren. Eventuele taken die daarvoor nodig zijn kunnen ook meteen worden opgenomen. Deze worden voor elke gebruiker overzichtelijk in een takenlijst weergegeven. Als de taak is afgerond, wordt deze bewaard in het archief. Alle informatie is zo weer terug te vinden. Daarnaast kunnen activiteiten ook door het activeren van een workflowproces automatisch worden gegenereerd.

Beheren van een agenda

SalesManager Online heeft een gezamenlijke agenda en biedt daarmee mogelijkheden voor agendamanagement en -planning. Gebruikers van SalesManager Online kunnen activiteiten inplannen voor zichzelf of voor collega’s (als zij hiervoor toestemming hebben). Je kunt ervoor kiezen om alleen je eigen agenda te bekijken of de agenda van een groep collega's, bijvoorbeeld van de supportafdeling. De agenda, e-mails, contactpersonen en de to-do’s kunnen worden gesynchroniseerd met Microsoft Outlook Exchange Calendar, Office 365 Calendar en Google Calendar.

← terug naar overzicht