Een goede service begint met een goede helpdesk

Met de service software van SalesManager Online kunnen je medewerkers meldingen loggen, ze kwalificeren en oplossen. 

 
 
shutterstock_1119128888.jpg

Beheer het klantcontact

Meldingen kunnen via verschillende routes SalesManager Online binnen komen. Het kan via een webformulier op de website, via een klantenportal, via email of via de telefoon. Alle meldingen worden centraal verzameld en de helpdesk heeft overzicht. Op een melding kunnen verschillende acties plaatsvinden die desgewenst aangestuurd kunnen worden door middel van een workflow. Dit dwingt een uniforme afwikkeling af. Is de melding opgelost? Dan kan deze worden afgesloten en krijgt de klant automatisch een bericht. Is een melding na een ingestelde periode nog steeds niet opgelost? Dan kan deze automatisch escaleren naar een leidinggevende. 


Koppel de telefooncentrale

Komen de meldingen vaak telefonisch binnen? Koppel dan de telefoons aan SalesManager Online. Belt een klant belt dan verschijnen meteen alle relevante gegevens op het scherm van de medewerker. Dit bespaart handelingen voor de servicedesk medewerker en zorgt er voor dat de klant sneller geholpen wordt. 

shutterstock_366626837.jpg