Installed Base Management

Servicemanagement van SalesManager Online geeft de mogelijkheid om de gehele geschiedenis van alle service contacten rond een bepaald product te beheren. Het segment dat hiervoor zorgt is Installed Base Management. De installed base kan manueel ingevoerd worden of het kan ingelezen worden vanuit uw huidige systeem. Alle serienummer informatie van het hoofdproduct en de onderliggende producten daarvan kunnen in Servicemanagement worden opgeslagen.

De toevoeging van Installed Base Management.

Als uw organisatie producten of diensten verkoopt aan klanten is het vanzelf sprekend dat u optimale service wilt bieden. Dit begint bij het beheren van de juiste informatie over de klant en de verkochte producten.  Via Installed Base worden de eigenschappen van het product opgeslagen. Dit geld zowel fysieke als zakelijke functies. Het is als het ware een container die alle relevante gegevens omtrent een verkoop bewaard. Zo voorkom je ingewikkelde functionaliteiten en kan je in één opslag de benodigde informatie terug vinden.

Tevens bied het opties om eventuele afspraken met de klant te verwerken of in te plannen. Zou kan bijvoorbeeld terugkomende acties zoals periodiek onderhoud van het product alvast worden vastgelegd. Daarnaast kan men ook garantie en dergelijke vastleggen. Zo kunnen de servicemedewerker snel schakelen en de beste ondersteuning bieden.

Is uw interesse gewekt?

Vraag dan een proefabonnement aan. Natuurlijk kunt u ook contact met ons nemen via info@salesmanager.nl of bel ons via telefoonnummer: 020 696 56 50. Wij bieden graag advies op maat.