E-selfservice Portal

Via Servicemanagement van SalesManager Online is het mogelijk om onlineservice aan uw klanten te bieden door middel van de E-selfservice Portal. Zo wordt u servicegraad nog meer verhoogd. Klanten kunnen zelf meldingen plaatsen in een portal waarna ze meteen in het systeem worden geregistreerd. Indien er gebruikt wordt gemaakt van een workflow worden de bijbehorende acties ook meteen in kaart gebracht.

Implementatie van E-selfservice Portal

Voor bedrijven die online service management ondersteuning aan hun klanten willen bieden is E-selfservice Portal een passende optie.Via de E-selfservice Portal, kunnen klanten nieuwe meldingen registreren en hun huidige problemen traceren en de status daarvan bepalen. Follow-up activiteiten van de Service afdeling zijn voor de klant zichtbaar en dit zorgt voor minder telefoonbelasting voor de servicemedewerkers. Productinformatie kan ook getoond worden met technische documentatie, bekende problemen, oplossingen en FAQ’s. Uiteraard kan de Portal in de look- and- feel van de eigen website gemaakt worden.

Is E-selfservice Portal voor u de oplossing?

Servicemanagement van SalesManager Online biedt de mogelijkheid specifiek op uw organisatie te worden afgestemd. Wilt u weten wat SalesManager voor u kunt betekenen? Neem dan contact op via telefoonnummer 020 696 56 50 of via info@salesmanager.nl. Onze consultants staan u graag te woord en denken mee aan een oplossing die bij u past.