Agenda en Planning

Altijd een opstapeling van Post-it’s of to-do lijstjes? CRM van SalesManager Online bundelt deze overzichtelijk binnen het CRM pakket. Er kunnen eenvoudig taken worden aangemaakt die eventueel meteen aangevuld kunnen worden met de nodige informatie uit de database.

Overzicht op de planning

Eén van de belangrijkste onderdelen in de CRM omgeving van SalesManager Online, is het vastleggen van activiteiten. Uiteraard wil men monitoren hoe er met relaties wordt omgegaan. De planning is een tool die dit ondersteund. Je kan afspraken die je met de klant maakt vastleggen, doorzetten en archiveren. Eventuele taken die daarvoor nodig zijn kunnen ook meteen worden opgenomen. Deze worden voor elke gebruiker overzichtelijk in een takenlijst weergegeven. Bovendien wordt een taak bij voltooiingen  bewaard in het archief. Alle informatie is dus weer terug te vinden. Daarnaast kunnen activiteiten ook door het activeren van een workflow proces automatisch worden gegeneerd.

Beheren van een agenda

SalesManager Online ondersteunt een GroupWare of team aanpak voor agenda management en planning. Gebruikers van SalesManager Online kunnen activiteiten inplannen voor zichzelf of voor collega’s (indien zij hiervoor toestemming hebben). De agenda, e-mail, contactpersonen en de to-do’s kunnen worden gesynchroniseerd met Microsoft Outlook Exchange Calendar, Office 365 Calendar en Google Calendar.

Vrijblijvend consult of een proefabonnement?

Graag meer informatie over de mogelijkheden van SalesManager Online binnen uw organisatie? Neem dan contact op via telefoonnummer 020 696 56 50 of via info@salesmanager.nl. Onze consultants staan u graag te woord en denken mee aan een oplossing die bij u past.