Dashboard

Organisaties worden steeds groter en beoefenen steeds meer activiteiten. Uiteraard wil elke medewerker overzicht in zijn werk behouden. In de huidige tijdsgeest is het niet realistisch om archieven door te spitten of te wachten totdat er een rapportage beschikbaar is zodat men mogelijke verbeteringen kan doorvoeren. Daarom heeft SalesManager Online het dashboard. Hiermee zijn alle activiteiten meteen beschikbaar en duidelijk.

Pas het dashboard naar uw wensen aan

Verschillende gebruikers hebben verschillende wensen. CRM van SalesManager Online biedt de mogelijkheid om het dashboard volledig te costumizen. De inhoud van het dashboard kan dus geheel naar eigen smaak worden ingericht. Het kan individueel per gebruiker of voor gehele groepen worden aangepast. Een verkoper kan bijvoorbeeld een dashboard tot zijn beschikking hebben met KPI’s rondom, leads, offertes en orders. Een service medewerker is daarentegen geïnteresseerd in meldingen, aangeschafte producten of SLA’s. Alle objecten van SalesManager Online kunnen op een dashboard geplaatst worden. Door alles overzichtelijk in grafieken en tabellen weer te geven kan men snel zien wat de huidige status quo is. Doordat het op elk willekeurig moment is aan te passen, kan men focus houden op de zaken die actueel zijn. Hierdoor haal je het maximale uit de organisatie.

Vrijblijvend consult of een demoversie?

Graag meer informatie over de mogelijkheden van SalesManager Online binnen uw organisatie? Neem dan contact op via telefoonnummer 020 696 56 50 of via info@salesmanager.nl. Onze consultants staan u graag te woord en denken mee aan een oplossing die bij u past.